Fizička aktivnost

Trening dece sprovodi se na mladjem uzrastu radi preusmeravanja energije i redukcije nesvrsishodnih oblika ponašanja, kao i radi ostvarivanja zajednicke pažnje kroz razvoj imitacije i funkcionalne igre. Na starijem uzrastu sprovodi se radi poboljšanja motorickih, kondicionih i mentalnih sposobnosti.

Fizicka aktivnost bitan je deo funkcionisanja svakog deteta, jer na taj nacin kod njih dolazi do smanjenja neproduktivne aktivnosti i hiperaktivnosti, povecanja pažnje, socijalizacije i spremnosti za ucenje novih zadataka. Takode fizickom aktivnošcu smanjuje se i reguliše destruktivno, agresivno I autoagresivno ponašanje. Fizicku aktivnost treba se sprovoditi svakodnevno i kontinuirano.

 

 

Kroz igru, sprovodi se trening u tri faze:

1. Uvodni deo ili zagrevanje

2. Centralni deo, koji podrazumeva podizanje fizicke kondicije i koncentracije uz poboljšavanje motorickih sposobnosti

3. Opuštanje i istezanje svih grupa mišica

 

Najbolji rezultati u radu sa decom postižu se prilikom kombinacije 3 komponente:

1. Fizicka aktivnost

2. Mentalna aktivnost

3. Pravilna ishrana

 Program fizicke aktivnosti za decu u ordinaciji Dr.Selakovic vodi profesor fizicke kulture Božidar Uroševic u koordinaciji sa strucnim timom, prema elementima japanske Higaši škole.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>